بوتاكس | تزريق بوتاكس دور چشم، پيشاني، ابرو بوتاكس | تزريق بوتاكس دور چشم، پيشاني، ابرو .

بوتاكس | تزريق بوتاكس دور چشم، پيشاني، ابرو

تعريف بوتاكس

20167103471337780a

امروز در دنيا اشخاص به دنبال اين مي باشند كه علاوه بر داشتن پوست جذاب و شاداب بتوانند زيبايي و جواني آن را حفظ نمايند ، اما در برخي از اشخاص به علت هاي مختلف ممكن است پوستشان زيبايي وجواني خود را از دست داده باشد و دچار پيري شده باشد كه در حال حاضر روش هاي متفاوتي ارائه شده است كه از اين ميان رو ش هاي مختلف تزريق به شكل بوتاكس طرفداران زيادي را به خود اختصاص داده است كه اين روش بدون جراحي و بي هوشي مي باشد ،بوتاكس داروي مي باشد كه هم در زمينه درمان و هم در زمينه زيبايي كاربرد دارد .

از بوتاكس مي توان براي از بين بردن پيري پوست و نقاطي كه در ناحيه پيشاني، بين دو ابرو و ناحيه گوشه چشم داراي چين و چروك مي باشند ، استفاده نمود .

هم چنان مي توان از اين روش براي از بين بردن تعريق بيش از حد ناحيه زير بغل استفاده نمود ، هم چنين اشخاصي كه به بيماري ميگرن مبتلا هستند با انجام تزريق بوتاكس مي توانند اين بيماري را بهبود ببخشند .

سوالات متداولي در خصوص تزريق بوتاكس پرسيده مي شود يكي از اين سوالات اين مي باشد كه ميتوان تزريق بوتاكس را با جراحي بيني به طور همزمان انجام داد ؟

در پاسخ به اين سوال بايد گفت بله مي توان تزريق بوتاكس را همزمان با جراحي بيني انجام داد و اين دو عمل زيبايي هيچ گونه تداخلي باهم ندارند و مي توانند به طور همزمان هم جراحي بيني و هم تزريق بوتاكس را انجام داد .

بوتاكس در واقع نوعي سم است كه به بوتولينيوم معروف است ، اين سم در كنسرو هاي غذايي هم ديده مي شود، البته استفاده از آن براي فلج كردن عضلاتي است كه باعث مي شود شما به طور ناخواسته اخم كنيد .

تزريق بوتاكس در نواحي مختلفي انجام مي شود، از اين دارو براي از بين بردن چين و چروك هاي پيشاني ، گوشه چشم و بين دو ابرو بهره گيري مي شود.

بوتاكس با آزاد سازي يك باكتري به نام كلسترويديوم بوتولينيوم باعث مي شود تا عصب هاي اخم و يا خنده به طور موقت فلج شوند، با فلج موقتي اين عصب ها شاهد اين مساله خواهيم بود كه فرد به طور غير عمد اخم نمي كند و از اين طريق از ايجاد چين و چروك در ناحيه پيشاني جلوگيري مي شود.

البته بوتاكس باعث مي شود تا بافت زير پوست كمي كشيده و ليفت شود از اين رو نيز عاملي براي از بين رفتن خطوط سطحي ايجاد شده بر روي پوست محسوب مي شود.

تاثيرات بوتاكس بعد از اولين ساعات تزريق قابل مشاهده است اما بيشترين اثر پس از يك هفته بروز مي نمايد.

تزريق بوتاكس با عوارض همراه نيست و عموما به عنوان يك روش مفيد براي جلوگيري از پيري پوست مورد استفاده قرار مي گيرد.هرچند كه درمان چين و چروك در اين روش موقتي است و نياز به تمديد بعد از ۶ ماه تا يك سال وجود دارد، اما مي تواند از ايجاد خطوط اخم و خنده در طول دوره اي كه دارو بر روي پوست اثر گذار است، جلوگيري نمايد.

ماندگاري بوتاكس

ماندگاري بوتاكس به نوع تزريق و نيز جنس پوست بستگي دارد در حالت كلي ميتوان عمر مفيد بوتاكس را بين ۶ ماه تا يك سال تعيين نمود ، البته نوع بوتاكس مصرفي نيز بايد استاندارد و با مجوز باشد، سعي كنيد اين كار را توسط يك جراح زيبايي انجام دهيد تا دچار مشكلات و عوارض احتمالي نشويد.


برچسب: ، بهترين مارك بوتاكس، تزريق بوتاكس در اطراف چشم، تزريق بوتاكس در خطوط كنار لب، تزريق بوتاكس در وسط ابرو، مفهوم بوتاكس،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۲:۱۱ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :