بوتاكس | تزريق بوتاكس دور چشم، پيشاني، ابرو بوتاكس | تزريق بوتاكس دور چشم، پيشاني، ابرو .

بوتاكس | تزريق بوتاكس دور چشم، پيشاني، ابرو

هزينه بوتاكس

25

چندي پيش گزارشي در رسانه ها مبني بر افزايش تزريق بوتاكس در ايران و تمايل رو به افزايش مردان به انجام اين كار مطرح شد. با ديدن اين آمار و بحث هاي گاه و بي گاهي راجع به افزايش آن در ايران مي شود يكي از موضوعاتي كه به ذهن مي رسد مبارزه با چين و چروك هاي صورت و فرار از پيري دانست. هرچند كم نيستند جوان هايي كه براي تزريق بوتاكس در مطب هاي جراحان زيبايي صف كشيده اند.

به گزارش پيام نو، عامل مهم ديگر قيمت عمل هاي زيبايي است و به نظر مي رسد هر قشري در جامعه نمي تواند از عهده ي انجام اين عمل ها برآيد به ويژه تزريق بوتاكس كه فرد هر چند ماه يك بار بايد آن را انجام دهد.

دكتر آناهيتا خدابخشي كولايي دكتراي مشاوره به پيام نو مي گويد: با پيشرفت هاي علمي كه در زمينه ي جراحي هاي زيبايي رخ داده، همچنين افزايش طول عمر و اميد به زندگي(خوش بيني نسبت به ادامه زندگي) بحث توجه به خود هم بيشتر شده است.

اين مدرس دانشگاه با اشاره به اين مطلب كه هر بوتاكس اگر يك آمپول از جنس خوب فرانسوي باشد چيزي بين يك ميليون و چهارصد تا دو ميليون تومان و در برخي موارد حتي بيشتر از اين مقدار هزينه بر است به حقوق يك كارمند ساده اشاره كرد كه شايد از اين مقدار هم كمتر باشد. دكتر خدابخشي كولايي ضمن اشاره به اين مطلب كه عمل هاي جراحي زيبايي همگاني نيستند اقشار خاص و با شرايط خاص را متقاضيان عمل هاي جراحي زيبايي دانست. او به هزينه هاي عمل جراحي بيني در مطب يك جراح سرشناس زيبايي اشاره كرد كه چيزي بين ۱۲ تا ۱۶ ميليون تومان است.

دكتر خدابخشي كولايي با اشاره به دوقطبي بودن جامعه و تفاوت تفريحات افراد مرفه با ساير افراد، جامعه را متشكل از چند لايه دانست كه زير پوستش اتفاقات عجيب و غريبي مي افتد. اين مشاور وضعيت ايران امروز را شبيه اروپاي قرن ۱۹ و ۲۰ دانست؛ افرادي وجود دارند كه به چين و چروك هايشان اهميت مي دهند، ورزششان هم اسكي است و مسافرت هايشان سفرهاي پرهزينه خارجي.

دكتر خدابخشي كولايي با توجه به استقبال مردان از تزريق بوتاكس، گفت؛ به طور سنتي رسيدگي به ظاهر و زيبا شدن كاري مختص خانم ها است اما در حال حاضر و تحت شرايط خاص تبليغاتي دغدغه قشر خاصي از آقايان هم شده است. ضمن اين كه آقايان پولدارترند و امكان انجام بوتاكس براي آنها فراهم تر است.

سواي اين كه برخي افراد زيبايي هاي طبيعي خود را بيشتر دوست دارند، همزمان با افزايش سال هاي زندگي خود چين وچروك هايشان را كه يادگار تمام سال ها، ماه ها، دقايق و ثانيه هاي زندگي شان است مي پذيرند و مادربزرگ ها و پدربزرگ هاي واقعي مي شوند، به نظر مي رسد درگيري هاي افرد با صورت و اندام هايشان و تحمل دردهايي كه هر چند ماه يك بار براي زيباتر شدن بايد تحمل كنند همگاني نيست. آن ها كه شايد كمتر باشند و پول بيشتري دارند زمان بيشتري را هم صرف عمل هاي جراحي زيبايي مي كنند. و اين ميان افردي هم كه پول كمتري دارند و نمي خواهند چين بردارند، صورت هايشان را با هزينه هاي كمتر به دست افراد غير متخصص مثل آرايشگران ساده مي سپارند.


برچسب: ، بهترين برند بوتاكس، بوتاكس اصل، ژل هاي بوتاكس ارزان و سالم، ژل هاي بوتاكس مناسب، ژل هاي بوتاكس گران،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۴:۰۴ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :